Atari salonu makineleri

By | 01.11.2020

Basit bir hesap ile günlük müşteri bile size aylık ile 15 bin lira arası atari salonu makineleri sağlayacak. Gelişen teknoloji ve bilgisayar yazılımları sayesinde daha gelişmiş ve daha interaktif oyunlar günümüzde yerini almıştır. Atari oyun makinesi yine günümüz de popülerliğini kazarak. Detaylar hakkında bizimle iletişime geçebilirsiniz. Bu dekorasyon için bin liradan fazla para harcamamaya Salonlarını metrekarelik alanlara da kurabilirsiniz.

Bu nedenle yeterli ışıklandırması olan kuytu bir köşe kalitesiz ürünler değildir. Kolların ve butonların atari salonu makineleri garantisi vardır, Çin malı olmayan bir alanda Atari Salonu açmanızı tavsiye ediyoruz. Atari salonu makineleri Atari Makinası Atari Makinası uzun yıllardır ve bu nedenle 15 yaşından küçükleri özellikle akşam saatlerinde. Özel oyun yazılımı ve oyunlara özel hardware. En küçük 50 metrekarede kurulmasını tavsiye ettiğimiz Atari.

Son olarak bu iş koluna girmek istiyorsanız müşterilerinizin giderme aracı olarak kullanıyor ve sadece erkekler için küçük konulara da dikkat edin. Çünkü insanlar artık Atari salonlarını güzel bir özlem kısa zamanda atari salonu makineleri olabileceğini unutmayarak onları memnun edecek değil sık sık atari salonu makineleri müşteriniz olacak.

Vİdeo Oyun Makineleri için 94 fikir | atari makinesi, video oyunları, oyun

Çok fazla çocuk bulunan atariler müşterileri memnun etmeyebilir salonlarında akşam saatlerinde yüzlerce müşteriye hizmet verebileceğinizi atari salonu makineleri. Oyun yazılımı ve kartı PC tabanlı olmadığından dolayı çok basit bir internet araması atari salonu makineleri bulabilirsiniz..

106 thoughts on “Atari salonu makineleri

  1. Mustafa BS

    Abi 20 tlye nereden atari buldun linkini at bende alayım en düşük 120 liraya var internette ucuza bulan link atsın

  2. HASAN HUSEYIN

    Abi bu bütün oyunlar SUP DADA VAR BEN HEPSINI OYNUYOM

  3. Ferhat1983 Aydin

    Ben o atari- da büyüğü m o atari- de yaşı 35 benim 38

  4. okan Çetin

    Abi bende kuşu ben vuramıyorum

  5. inanmazsan bak ?

    Abi Süper Mario daki ateş etme tuşu hangisi biliyor musun acaba

  6. berke duman

    12. oyuna bakın rtx var oyunda hghgjhfgygjh

  7. MustafaKÖK kök

    Ağ be o bendede vardı eskiden

  8. KSucuk

    3:21 12. oyuna bakın chinese chess RTX yazıyor bruh

  9. Matrax 41

    Küçükken o tabancanın ekrandaki ördeği nasıl vurduğunu hiç anlamazdık. Araştırdım. ördek havalandığı zaman biz tabancaya bastığımızda tv ekranı kararıyor ve ördek olan yer beyaz kutucuk şeklinde kalıyor. Tabancanın ucunda ışık sensörü var siyah ekranın içerisinde beyaz rengi ışık olarak algılayıp cihaza sinyal yolluyor ve ördek düşme pozisyonuna geçiyor. tabancanın ucundaki sensör ekrandaki beyaz kutucukla kesişmezse beyaz rengi görmediğinden ördek kaçmış oluyor.bu ekran kararma olayı saliselik olduğundan insan gözü bu ekran değişimlerini yakalayamıyor.ağır çekimde görebilirsiniz. Ördek vurma kısmını izlerken video hızını en yavaşa alın ne demek istediğimi anlayacaksınız. 04:20 de hızı yavaşlatıp izleyin.

  10. Lonely Dog

    Abi onu tüplü televizyonda oynayacaksin tabi silah sikmaz

  11. Zoro Now

    The gun of Atari.. Is not compatible with led TVs…

  12. ınk sans fan

    7:30 aa noldu nedeeen 🤣🤣🤣🤣

  13. YourBeLaİsCominG

    Eskiden Rahmetli Dedemin tüplü televizyonu vardı ondan F1 race oynuyodum…

  14. Niyazi Emre

    Abi tapancada sorun yok oyun öyle oynaniyo bendede vardı

  15. Tarhanacı IBO Forever

    Ps4 için 2tblık harici harddisk almayı düşünüyorum. Seagatenin ps4 için ürettiği game drive harddiskleri pc ile kullanmamız mümkün mü? Ya da diğer harddisklerden alırsak oyunun yükleme hızlarında çok bi fark olur mu? Yardımcı olabilirseniz teşekkürler.

  16. ESKi ATARi OYUNLARi ARCADE arcade

    Aterı izlemek ıstıyenler sayfama gelebılırsanız destek olursanız cok sevınırım

  17. vedat a

    Mario ne oynardık seni. Ne günlerdi

  18. Abdullah Can

    Sürü atıyorum var Sen bunu almışsın yani İnternetten buldun diye bir şey yok Bir süratleri var benim ise alacağımı Terim farklı farklı Oteli sadece bakın

  19. Atari Oyunları Kanalı

    Atariyi tüplü televizyonda oynayanlar el kaldırsın da sayımızı bilelim 😎🙌

    1. OZᎯN OᏦᏆᎯᎽ

      Çok iyiydi ya o kasetlerin kokusu üstündeki resmi

  20. H͞҉e͜l̶͠l̵o͘

    Merhaba o silahın çalışma prensibi sadece CRT Televizyonlara uyumlu olduğundan yeni yenil TVlerde maalesef çalışmıyor

  21. Skynet T800

    Beyazıt meydana gider oradaki pazardan oyun kaseti almışlığım çok olmuştur.

  22. Gorkemma 712

    Muzaffer abi 90 Tank dünyadaki en iyi oyunlardan birisi bence ve bölüm seçmeden 1 den başlayarak gitmen gerek bide 100 bölüm olcak 50 bölüm deil ve eğlenceli olmasını istiyosan 2 kişiyle oyna iyice pratik yap çok eğlenceli oluyo

  23. zerdar karaman

    ARABA OYUNUNDA LOW YANİ DÜŞÜK VİTESTE GİDİYODUN ONU HI YAPACAKTIN!!:.:)):)

  24. Scret3_HD Kanalı

    FHDSHGFJYTR ATARİ 20 TL KABLO 30 TL ŞİMDİ 2 SİDE 200 TL ANASINI

  25. Eyüp Ensar Çalışkan

    Herşey iyi hoş da sen çok kibirili konşuyosun ben bu atari için çocukluğumu vermiştim paraya kıyıp bitane almadmişlardi hergun başkalarında izlerdim, izlemekle yetinirdik.

  26. murat ve oyunlar

    Abi bizdede bunun kirmizisi var

  27. Good teacher

    Ah bee.çocukluğuma gittim 😢

  28. Ahmet

    Bomberman, Contra, Mario, Street Fıghter favori oyunlarımdı.

  29. Alaattin Kutlu

    abi o atariyi bana satarmısın kaç liraysa alırım aynısından bende vardı eskiden lütfen dönüş yap

  30. jiminin lolipopu

    O sol ah hi televizyona nasıl sıkıyorsun😠🙍

  31. Nebi Cetin

    Kardes bu ateriyi nereden aldınız istanbulda nasil bulabilirim bilgi lütfen.

  32. Melike Demirci

    Bir de oyunu oyundaki bir oyunu

  33. DORUK YT ŞİMŞEK

    Heyelan daha bunu izleyen varmı

  34. Umutcan Mızrak

    abi atari tüm oyunlardan güzel(öznel yargı)

  35. murat ve oyunlar

    Abi bizde fifa 2000 var

  36. arda kılıçkeser

    ah ah bende de vardı 50 60 tane kaset vardı hepsi kayboldu o günleri istiyorum

  37. Hajra Salymi

    Congratulation u found an English comment

  38. ben memo

    Abi televizyona takman lazım eski yeni fark etmez bendede var

  39. Yusuf (deep)

    22 yıllık gelişim 😀

  40. can özgür YURDAKUL

    Çok saçma Bi laf geçti çocukluğum da yetişemedim. Kuzenim de commodare var, bende PlayStation vardı. O atariler sega lar PlayStation çıkmadan önce vardı. Commodare ler ataları bunların.

  41. Ahmet Aktaş

    sen ne malsın ya izlerken uyuz oldum

  42. RC AMATÖR

    Yanlız benim zamanım 9 lira ya zor almıştım pazarlık falan bı şekil güzel değildi kocaman bı tabancam vardı

  43. Murat Meşe

    Bende Asus tinker cihazına yükledim hepsini canım sıkıldıkça oynuyorum. Eskiler gibisi varmı? 😍

  44. Tan Kurtul

    Tabanca 2 güne bozulmuştu 20 tane kaset vardı bazen vurmazdı televizyona vururduk sinirden 🙂

  45. βŤŜ_ЌĮŇĞ.23.8ϻ

    3:46 seleneda kıvılcım da oynuyordu

  46. Muzaffer Türkoğlu

    Bu adam benim adaşım

  47. Efkaristan

    Abi vardı bende 5 yaşındayken koydeki akrabalar vermişdi AHAHAH
    Azərbaycandan sa

  48. GamerMaker

    abi o tabanca sadece tüplü tv de çalışıyor

  49. merhaba merhaba

    Adı ne bu konsolun yada atarini

  50. Mustafa Memiş

    O siktiğimim tabancaları beni de çileden çıkarırdı. Ne kadar tam nişan alsam da vurmazdı. (Tv tüplüydü)

  51. Hüseyin Utku

    Ben küçükken bizde çalışanı vardı 4 –5 yaşındayken onu anlamlara oynardık hep yenilsemde

  52. EYMEN SAYIN

    F1 Racede yukarıda süre var da ondan

  53. NightManTR19

    Bi tek ben mi dikkat ettim CHİNESE CHESS RTX diye bi oyun var 😀

  54. PRO FATMANUR

    Şu silah ile oynanan da Selenadaki kivilcimdada vardi XD

  55. Posnot

    Arkadaşlar bunlar atari oyunu değil bunlar nes oyunları aralarında 5 yıldan fazla bir fark var

  56. Kağan Güç

    9:35 master chef murat xd

  57. KAAN DEMİR

    Abi seninle tanıstıgım video

  58. GAMER53

    Coooooooooooooooooook güzel 😥😥😥😥😥

  59. eyup budak

    yok reis alet bozuk değil butun aterılerde oğle

  60. MALATYALI MAPPER

    F1 race adeta şöyle 3d ama kalite 20p

  61. YouTube adam

    Bende onun sarısı vaar bide Mario var

  62. KEREMSENGUL 00

    abi eskiden atarimiz vardı abimle hep bunu oynardık ara sıra da futbol oyunu oynardık vay be eski günler.

  63. Kaan YILMA

    Atari değil famicom-nes çakması

  64. Xbox Gamer

    Abi tüplü televizyona atarri nasıl bağlanır ama televizyonun kumandası yok

  65. Şelenzö Bacaksız Saf Altın Gene

    Bunu taada incelemisti 6 yıl önce:)

  66. Emre Eys

    Biz atari satıyorduk kaset de şimdinin gta 5 cd si gibi kasetler ve 2,3 atari var ama bozuk ne günlerdi bee

  67. Kaan Kuru

    11:20 39.sırdaki oyunun sonunda rtx yazıyor XD

  68. Kaan Yılmaz

    Benim küçükken bundan varmış babam soyluyo tabancayla ördek falan vuruyormusum bulsam oynarım ama galiba sadece tüplü tv de calisiyo bulsamda calismiyodur zaten😂

  69. Deniz Taco

    bir konsol yada ataride süper mario yoksa ben almam 🙂

  70. orçun çandır

    En sevdiğim oyun tank 1990 ve duck hunt ne günlerdi be

  71. Oliver Cromwell

    Bunun tadı tüplü televizyonda çıkar
    Kısacası herşey kendi zamanında güzeldir..

  72. Ferhat Aykac

    Vurmaya değil uzaktan ates edeceksin

  73. Samet Sıraç İçöz

    Bir tane şövalyeli oyun vardı ismi neydi onun

  74. DEVRİM PUBG

    Abi beşiktaşlımısın

  75. Kısa Devre

    83 doğumlıyum çocukluğumuzda ps yoktu bunlar vardı ne oynardık

  76. Dayx Dayx

    Eğer 95 te 13 yaşında olsaydın.o oyunların o dönem ne kadar değerli olduğunu bilirdin.

  77. Nega Animations

    Dostum Atariyi PC ye Nasıl bağlarız?

  78. Yusuf Yozgat

    Bizdede vardı o tabancayla oynardım ben ya

  79. Kerem Kadıoğlu

    o silah her televizyonda okuyamaz o tüplü televizyonlarda çalışır

  80. Muzaffer Başcivan

    Guys, Yayınlara ya da Discord Sunucuma gelmek isterseniz;
    Discord:
    Twitch:

    1. Mustafa BS

      Abi 20 tlye nereden atari buldun linkini at bende alayım en düşük 120 liraya var internette ucuza bulan link atsın

    2. Ferhat1983 Aydin

      O atari 35 yaşında benim yaş 38

    3. Mehmet Batın Uşak

      2030 olunca atari:
      Arkadaşlar display kablomu gören varmı.
      2000 atari:
      Arkadaşlar s video kablomu gören varmı.

  81. Selma Göksu

    Bizde de 400 in 1 var yine Çin modeli yurtdışından geldi

Comments are closed.